Все що потрібно знати про Instasport CRM з вуст засновника Артема Сундучкова

20 квіт.
2019
Все що потрібно знати про Instasport CRM з вуст засновника Артема Сундучкова

  Як з'явилася Instasport CRM   

Під час катання на вейкборді з'явилася ідея орендувати канатну дорогу і запрошувати друзів і знайомих на покатушки. Було створено співтовариство Wakevent, яке орендувало канатну дорогу і запрошувало всіх бажаючих на ранкові катання. Групи збиралися невеликі і канатна дорога орендувалася на одну годину. За цей час всі встигали накататися і ціна оренди була доступною. Організатору потрібно було стежити, щоб кількість учасників була в межах 8-10 людей. Періодично виникали накладки - хтось говорив, що прийде і не приходив, а хтось приводив із собою ще кілька друзів. Щоб вирішити цю проблему була написана простенька CRM, яка дозволяла залишати заявки через сайт і оплачувати через Liqpay. Така система добре працювала, а коли сезон вейкбордингу закінчився, з'явилася ідея запропонувати такий спосіб запису кому-небудь ще. Першим клієнтом Instasport CRM став TRX клуб L Sektor. В той момент записи на тренування велися в зошиті і була проблема забезпечити фіксовану кількість клієнтів на кожному тренуванні, яка дорівнює кількості TRX петель, які наявні в клубі.

  Як розвивається Instasport CRM   

Розробка велася одним програмістом у вільний від основної роботи час, тому було прийнято рішення додавати тільки найнеобхідніші можливості в Instasport CRM і не підтримувати різні версії. Будь-яке оновлення системи з'являлося відразу ж у всіх клієнтів одночасно, відбувався жорсткий відбір необхідних можливостей, які потенційно можуть бути затребувані в різних клубах.

На даний момент Instasport CRM розвивається уже планово, можна вмикати/вимикати можливості (функції), які потрібні в одних клубах, а в інших ще не використовуються. Основними джерелами ідей залишаються запити від клубів. Ми постійно спілкуємося безпосередньо з тими, хто використовує Instasport CRM в щоденній роботі і намагаємося максимально спростити їхню роботу.

  Основні можливості Instasport CRM   

Instasport CRM допомагає адміністратору вести розклад тренувань, записувати клієнтів, розподіляти інструкторів, продавати товари в клубі, вести касовий облік. Клієнти можуть переглядати розклад, записуватися на тренування і оплачувати їх онлайн. Підтримується гнучка система абонементів.

У системі реалізований інтерфейс, який дозволяє провести повну інтеграцію Instasport CRM на сайті клубу. Якщо сайт клубу зроблений на WordPress, то така інтеграція ще простіша - є плагін, який встановлюється на сайт за кілька хвилин.

Крім цього можна підключити телеграм-бота, за допомогою якого клієнти зможуть переглядати розклад і записуватися на тренування. Будь-який запис - через бота, на сайті клубу або в системі відразу ж потрапляє в загальну базу даних, яка доступна адміністраторам клубу.

  Чим відрізняється Instasport CRM  

Основна ідея - це дозволити клієнту повністю самостійно управляти своїм розкладом і абонементами в клубі. Клієнт може самостійно зареєструватися, вибрати абонемент і записатися на тренування. Все це можна зробити з телефону або комп'ютера. Система розроблялася «від клієнта», а потім вже додавалися необхідні адміністраторам можливості. Крім цього в системі єдина реєстрація. Якщо клієнт був уже зареєстрований в системі в одному клубі, то йому не потрібно ще раз реєструватися в іншому клубі. Досить зайти на сторінку клубу, прочитати правила і натиснути кнопку - згоден з правилами і вступити в клуб. Після цього контакти клієнта стануть доступні менеджерам цього клубу, а клієнт зможе вибирати тренування.

  Плани на майбутнє   

Найближчим часом планується розробка клієнтського мобільного додатка, адаптованого під кожен клуб. Крім цього ведеться робота по обробці статистики відвідувань.

Офіційний сайт компанії: https://instasport.co