Блог

Сильний фітнес-бренд відіграє важливу роль у просуванні та подальшому розвитку фітнес клубу Саме від стилістики вашого бренду, корпоративного стилю і характеру ведення діяльності залежить ваш авторитет і образ в очах клієнтів і співробітників. Для створення позитивного враження для ваших клієнтів необхідно працювати в соціальних мережах,…
Хочете, щоб фітнес-блог Вашого клубу приносив результат, інформував і залучав клієнтів? Вважаєте, що якісна оптимізація сайту фітнес-клубу вимагає величезних вкладень? Насправді, ви самостійно можете адаптувати ваш сайт і соціальні мережі під ключові запити цільової аудиторії. Це допоможе не тільки збільшити кількість активних і зацікавлених користувачів…
Відповіді на це питання дає організація Fitness Industry Technology Council у своїй доповіді Tech Trend Report Мобільні додатки, фітнес-датчики і трекери, віртуальні тренування — залежність фітнес-бізнесу від цих технологій, які вже встигли полюбитися клієнтам, буде тільки зростати в 2017 році. “Вважаємо, що вдумливе використання технологій…
Онлайн-навчання персональних тренерів буде організовано у форматі вебінарів Для їх проведення Future Fit збирається запросити видатних фітнес-професіоналів. Одним з перших на платформі з'явиться місячний курс вебінарів Pro Zone. Своїми знаннями в ньому поділяться такі відомі експерти, як Лазо Фріман, засновник академії трансформації тіла (The Body…
На міжнародній фітнес-виставці ISPO в номінації "BRANDNEW Digital" за перемогу змагатимуться 6 фітнес проектів Вони вже привернули увагу потенційних інвесторів, але все ж питання, хто візьме премію "Elevator Pitch" залишається відкритим. Які ж стартапи в переліку головних претендентів на перемогу? Avalanche VR, Італія Цей проект…
Займатися спортом вдвічі приємніше, коли тренування зручно сплановані і є можливість відстежувати свої досягнення. Саме тому, пропонуємо підбірку гаджетів, які зроблять тренування більш ефективними і приємними. Jawbone UP3 Функціональна модель смарт-браслета, вона вміє рахувати кроки і калорії, підбирати відповідний режим активності, нагадувати, що настав час…
Компанія Market Force Information, розташована в Колорадо, нещодавно провела дослідження під назвою "Здоров'я та краса по-американськи: Враження відвідувачів та показники конкурентоспроможності", у якому взяли участь 4,129 американців-відвідувачів спортивних клубів. Як виявилося, майже 25 відсотків відвідувачів незадоволені своїм клубом, а клієнти з найкращими відгуками є членами…