Блог

Компанія Market Force Information, розташована в Колорадо, нещодавно провела дослідження під назвою "Здоров'я та краса по-американськи: Враження відвідувачів та показники конкурентоспроможності", у якому взяли участь 4,129 американців-відвідувачів спортивних клубів. Як виявилося, майже 25 відсотків відвідувачів незадоволені своїм клубом, а клієнти з найкращими відгуками є членами…
Багатьом власникам фітнес клубів знайома ситуація: підвищення кількості відвідувачів у перші місяці року та масовий відтік клієнтів ближче до літа. Це явище психологічного характеру, адже після нового року люди приходять у фітнес клуби в надії почати нове життя — правильно харчуватися і нарешті отримати фігуру…
Інтенсивна і креативна робота в перші місяці нового року — запорука успіху та підвищення прибутку в наступні місяці. Отже, перед вами 5 технік, які дозволять вдало стартувати в 2017 році: 1. Чіпляюча презентація клубу Бувають всього два види презентацій фітнес клубу (або, як їх називають…
  Ремонт і відновлення — невід'ємна частина модернізації клубу, необхідна для того, щоб займати конкурентоспроможну позицію на ринку. Зміни можуть носити як косметичний характер, якщо, наприклад, мова йде про внутрішню обробу або кольорі стін, так і можуть бути більш капітальними в разі глобальної внутрішньої реконструкції,…
Розглянемо 5 ключових навичок, якими зобов'язаний володіти успішний фітнес тренер, який хоче заробляти більше і продавати свої послуги онлайн. 1. Відкритість Побудова особистого бренду — це, насамперед, розуміння свого власного «Я». Для цього тренеру потрібно ділитися зі своєю аудиторією тим, що відбувається всередині проектів, ділитися…
В успішних людей різні інтереси та життєві позиції, але одне їх об'єднує — звички, які дозволяють їм направляти життя в потрібне русло. Для початку, що ж таке успіх? Заковика в тому, що кожна людина розуміє успішність по-своєму: хтось бачить її в тому, щоб заробити значний…
Місце продажу забезпечує доступність продукту для цільового ринку і означає, що товар компанії повинен бути присутнім на ринку в потрібному місці (там, де цільовий споживач може його побачити і купити) в потрібний час (тоді, коли у цільового споживача виникає потреба його придбати). Іншими словами, місце…