Блог

Блог

Ключових показників (KPI), за якими можна оцінити ефективність інтернет маркетингу дуже багато. Для того, щоб не заплутатися у визначеннях та параметрах пропонуємо вам список з 40 показників, аналіз яких буде корисний фітнес саме фітнес підприємцю. 1. ROI (Return of Investments) — коефіцієнт повернення інвестицій. Це, мабуть,…
Втратити і гроші, і здоров'я – перспектива для клієнта фітнес-центру не з кращих. При цьому самі консультанти і менеджери на всілякі хитрощі йдуть якщо не заради економії коштів, то для власної перестраховки. Як зрозуміти, що вас водять за ніс, і навіщо працівники це роблять. Приймаючи…
Основне завдання дизайну роздягальні фітнес клубу — створити приємний користувальницький досвід. Конструкція і оформлення кімнат для переодягання залежать від вашої цільової аудиторії: які відвідувачі клубу, такі і роздягальні. Тому майте на увазі наступні ключові моменти, коли розробляєте дизайн роздягальні у фітнес-клубі. 1. Матеріали Рекреаційні центри…
А ваш фітнес клуб готовий до гарячих тенденцій 2017 року? Минулого тижня Американський коледж спортивної медицини опублікував прогноз, в якому виклав основні тренди, які будуть визначати розвиток фітнес-галузі у наступні 12 місяців. Скажемо відверто, деякі результати можуть вас здивувати. Отже, почнемо з номера 10 в…
В Україні всього 10% жителів користуються фітнес-послугами, в той час як в країнах Європи кількість досягає 25%, а в США - 40%. Сьогодні в Україні функціонує понад 500 фітнес-клубів, 70% з них належать мережевим операторам. Українська індустрія фітнесу переживає період укрупнення бізнесу. Однак менш 30%…