Микола КУЗНЕЦОВ: У 2019 РОЦІ ГОЛОВНА КОНКУРЕНЦІЯ БУДЕ ЙТИ НЕ ЗА КЛІЄНТА, А ЗА КВАЛІФІКОВАНОГО СПІВРОБІТНИКА

Микола КУЗНЕЦОВ: У 2019 РОЦІ ГОЛОВНА КОНКУРЕНЦІЯ БУДЕ ЙТИ НЕ ЗА КЛІЄНТА, А ЗА КВАЛІФІКОВАНОГО СПІВРОБІТНИКА

08 трав.
2019
Микола КУЗНЕЦОВ: У 2019 РОЦІ ГОЛОВНА КОНКУРЕНЦІЯ БУДЕ ЙТИ НЕ ЗА КЛІЄНТА, А ЗА КВАЛІФІКОВАНОГО СПІВРОБІТНИКА

Тенденції фітнес-ринку України на 2019:

1) В Києві і великих містах нові клуби будуть відкривати тільки мережеві оператори і забудовники.

2) У великих містах будуть розвиватися нішеві формати фітнес-студій від 300 до 800 м2 , які будуть пропонувати тренування в міні-групах, але за цінами персонального тренінгу.

3) Ринок праці фітнес-тренерів сильно зміниться. «Фітнестренер» стане професією і не всі, хто зараз працюють тренерами, зможуть її освоїти. Фітнес-тренери будуть ставати ФОП і працювати на умовах оренди в великих клубах. Тому ціни на персональний тренінг виростуть майже вдвічі.

4) Міста з населенням до 250 тис найбільш перспективні для старту фітнес-бізнесу.

5) У 2019 році головна конкуренція буде йти не за клієнта, а за кваліфікованого співробітника; ті хто не організовують постійний рекрутинг і навчання нових співробітників, будуть програвати ринок більш системним гравцям.

6) Головний канал залучення клієнтів в невеликий клуб – це Інстаграм і відеоблог людини, яка є бренд-особою клубу. Якщо це не сам власник, то він повинен знайти такого партнера фітнес-експерта.

7) Основна частина клубів буде конкурувати ціною, але вигравати будуть ті, хто зможе створити продуктове лідерство!

8) Кількість закритих клубів наблизиться до кількості нових, таким чином сумарно ринок збільшитися приблизно на 0,5%.


Микола КУЗНЕЦОВ

  • засновник торговоконсалтингової компанії «KPMFITNESS»
  • власник мережі фітнес-клубів «KACHALKA»