У Дніпрі створять справжню мережу велодоріжок, - заступник мера Михайло Лисенко

07 лип.
2017
У Дніпрі створять справжню мережу велодоріжок, - заступник мера Михайло Лисенко

Вчора, 6 липня, у Дніпрі заступник міського голови з житлово-комунального господарства Михайло Лисенко пообіцяв реалізувати 29 проектів з будівництва у місті велодоріжок і велопарковок. Про це повідомляє Дніпроград з посиланням на «Наше місто».

За словами Михайла Лисенка, сьогодні у Дніпрі немає жодної велодоріжки або велопарковки. Однак він переконує, що ситуацію можна виправити ​​до кінця 2019 року.

«Деякі з 29 проектів уже реалізуються. Скільки буде велодоріжок, сьогодні сказати важко. Покриття велодоріжок буде не люмінесцентним, але зовнішній вигляд вони матимуть повністю європейський», - розповів заступник міського голови.

Згідно з інформацією, для мешканців міста всі велодоріжки будуть абсолютно безкоштовними. Одна з них простягнеться в межах житлових масивів Парус та Перемога. Інші будуть розміщені на автодорожньому мосту №2, на Набережній Перемоги, на проспекті Пушкіна, на Набережній Заводській - на відрізку від Кайдацького до Амурського мосту, в парку Глоби та на проспектах Свободи, Дмитра Яворницького, Гагаріна.

Згідно з попереднім соцопитуванням, яке підготувала міськрада, проти забудови велодоріжками тротуарів і проїжджої частини проголосували водії. Натомість, пішоходи віднеслися байдуже, а велосипедисти сказали своє переконливе: «за».

«Що стосується велопарковок, то ті, що існують зараз, приватні. Вони належать: власникам магазинів, торгових мереж або волонтерам. Наприклад, по місту рясніють зелені стоянки, поставлені студентами в рамках акції «Велосипедом на навчання». Єдиного формату у них немає, а їх творці дивують винахідливістю», - зазначив Михайло Лисенко.

Студенти міста скаржаться, що попри те, що в місті вже досить багато велопарковок, деякі місця залишаються «забороненими» для велосипедистів.

«У «Гранд-Плазі» немає знаків, що забороняють вхід в приміщення з велосипедом. Але коли я намагався туди потрапити, охоронці з двох входів мене виганяли. Вони навіть не могли підказати, де можна залишити велосипед, щоб спокійно пройти в торговий центр. У таких місцях як супермаркети і кафе дуже не вистачає велопарковок», - розповів студент з Дніпра.

Читайте також: 

На велосипеді з шиком: у столиці пройде жіночий велопарад

Одесити пропонують обладнати спортивний майданчик для функціональних тренувань