Європейський суд не визнав три паралельні смужки Adidas торговою маркою

20 черв.
2019
Європейський суд не визнав три паралельні смужки Adidas торговою маркою

Німецький концерн Adidas намагався домогтися заборони логотипу конкурента, схожого на його власний. Однак суд не знайшов в трьох смужках досить характерних особливостей.

Adidas подав в суд на бельгійську компанію, яка використовувала дві паралельні смужки. Німецький концерн вимагав заборонити використання такого логотипу і мав підтвердити, що логотип є захищеною торговою маркою. Тому в якості доказів Adidas надав логотип, виконаний в різних кольорах: чорні смужки на білому тлі та білі смужки на чорному тлі.

У результаті компанії все ж не вдалося довести, що три паралельні смужки є достатньою особливими, щоб бути захищеною торговою маркою. Але в Adidas повідомляють, що під захист не потрапляє лише певне поєднання трьох смужок. Інші поєднання залишаються власністю концерну.

Джерело: Telegraf.Design